x32x01
  • بواسطة x32x01 ||
قصه حصلت معايه زمان الاسبوع ال فات وانا بقلب في ال Files القديمه ع الجهاز لقيت اسكربت كنت كاتبو زمان فا افتكرت قصه الاسكربت دا فقولت اشاركو معاكو ممكن حد يستفيد من القصه والغرض من القصه نشر الوعي مش اكتر المهم

انا كنت ادمن زمان في جروب كبير بتاع ناس صحابي الجروب دا كان كبير جداً بس الريتش ف واقع وفي جروب تاني اعضاء اقل مننا بكثير وكان جروب script kides كلو وكانو بينشرو اي هبد وخلاص بس الريتش ف كان عالي احنا كنا عاملين جروب ل Admins الجروب بتاعنا فااقترحت عليهم اني هكتب Script اخترق بي المستخدم وانشرو ف الجروب المنافس وان شاء الله الادمن يثبت الاسكربت ونقدر ناخود Remote access ع جهاز ال ادمن الجروب وناخود الجروب المهم هما رفضو لانهم كانو White Hat

بس انا كنت Grey Hat شويه وكان اهم حاجه عندي اني احقق ال Target دا روحت كاتب اسكربت Guess on Facebook accounts ودمجت بايلود ف الاسكربت وشفرت السورس كود بحيث ان لو ف حد فاهم هيروح يشوف السورس يلاقي مشفر جبت حساب Fack ونشرت الاسكربت ف الجروب ال مكنش متوقع كميه sessions ال اتفتحت والبوست كان عليه تفاعل وطلع ترند ف الجروب الادمن شاف البوست وعمل Install للتول وقدرت افتح session meterpreter ورقم الادمن كان مكتوب ف البايو ع الفيسبوك اخدت الرقم عملت Forgot your password عادي جداً

dumb_sms
وسحبت الكود وقدرت افتح حساب الفيسبوك طبعاً بعد ما غيرت
username
Password

وبسهوله رفعت نفسي admin وطردت كل الادمن الموجودين :)
بس وصاحب الحساب دخل كلمني من حساب صاحبو ورجعت الحساب والجروب لصاحبوا ....

الوسوم : الوسوم
remote access

الدخول أو التسجيل السريع

نسيت كلمة مرورك؟

آخر المشاركات

أحدث المنتجات

إحصائيات المنتدى

المواضيع
1,424
أعضاء أكتب كود
174
أخر عضو